Bebeğim 3 aylık emziriyorum ve neredeyse kafamda saç kalmadı öyle çok dökülüyor kki kullandığım bi ilaç veya takviye yok aynı durumu yaşayan var mı emzirdiğin için dökülme normal dediler ne kullanmalıyım boyatsam durur mu dökülme boyatmak zararlı mı vitamin kullanmak istiyorum fikir veri misiniz? 😫