Kızım 5 ay 9 günlük doktorumuz yavaş yavaş ek gıdaya başlayalım dedi. 3 gün kuralını uygulamıyorum. Bu da doktorumun bilgisi dahilinde. Oturduğu zaman başını dik tutuyor dengesi güzel yediklerimize ilgisi çok fazla ama iş tadım kısmına gelince istemiyor. Geçen kabağı buharda pişirdim üstüne zeytinyağını ekledim hatta ona vermeden önce kendim bir iki kaşık yiyip abartılı bir şekilde çok güzel olduğundan bahsedip keyifle yedim. Kızımda ona verirken heyecanlandı ama ağzına alınca hiç istemedi. Sonra havuç tatlı patates yoğurt hepsinde aynı şeyi yaptıysamda sonuç hep aynı oldu istemiyor. Hiç zorlamadım istemediği bir şeyi ertesi günde denemedim. Mama verdikten 1,5 saat sonra tadım yaptırıyorum nerede yanlış yapıyorum başka ne vermeliyim ?