Hanımlar dün gece kızım hiç uyumadı normalde sabaha kadar deliksiz uyurdu ama bi turlu uyumadi surekli agladi sabaha karşı uyuyup kalmışız ikimizde. Sabahta erkenden kalktı hala aynı ağlıyor ne olduğunu anlayamadım uyanınca baktım üst dudağı şişmiş elimizi sürekli dişlerine dudağına götürüyordu. Bi anda ne olmuş olabilir anlam veremedik dişinden mi oldu bişey mi soktu yedigi bişey mi alerji yaptı.baska bir yerinde şişlik falan yok neden olmus olabilir fikriniz var mi?