Aynurrt Kızlar kızım 20 aylık yaz bitti. Yağmurlar başlamadan kızıma ayakkabı almam lazım. Sonbaharlık, kışlık her iki mevsim için de ne aldınız. Lütfen fikir verin. Önerilerinizi bekliyorum.
S_x_w Aynurrt şimdilik Hm den bir yağmur botu aldım..geçen seneden bir tane daha botu vardı onu deneyeceğim olursa giyecek olmazsa cat tarzı bir şeyler düşünüyorum 3 yaşında olacak