Nurxxx Baslatmanda fayda var bide zaten mamayla beslenenler daha erken baslayabiliyor ek gıdaya ben tam 6 ayı falan beklemedim ufak ufak tadimlar yaptim su an hic bisey secmiyor istahi yerinde
Nurxxx Berfin_yldz yogurt yedirdim genelde bide yemeklerin bi cay kaşığı kadar suyundan tadim yaptirdim