ezoanne benim bebeğimde de oldu. 7 günlükte. Göbek kordonu düşmüştü. Çocuk doktoruna götürdük bi çubuk aldırdı eczaneden onunla 5 dk da yaktı. Yaktı dediğim orayı temizledi. 10 gün banyo yaptırma dedi 10 günde tamamen iyileşti zaten.
Ben ilk acile götürmüştüm. Kan almaya kalktılar acil e falan değil çocuk doktoruna görün kesinlikle