Seyyahyolcu 3 aylik.bebegimde göz kaşıntısı vardı. Doktor zytec damlasi verdi geçmedi. Şimdi de obramis isimli bir damlav verdi. Ama aşırı kaşınıyor eli sürekli gözünde. Hafif kizarik ve sislkk var. Ne yapabilirim baska?
Btalham Seyyahyolcu rezene demleyin ve soğuduktan sonra gözlerini silin onunla sütünüzden de damlatabilirsiniz