Mlkkrm Kızlar ya bebegım butun biberonlarını koprmıs bugun baktım emzınıde koprmıs emzıgı 400 tl yani surekli nasıl alim napabılırım ? Boyle olan varmı cozum buldunuzmı
Leleyumurta Mlkkrm 400 TL mi😯😯ben wee ninkini kullanıyodum oğlum onu yirtmis bende şoktan 18 TL ye almıştım onu kullaniyo valla ucuz dene belki tutar
Mucizemmmn Benim bebeğim de 19 aylık Philips avent kullaniyor6 tane emzik kopardi simdi 7. si de dibinden acilmis ne yaptiysam issirmayi bırakmıyor bende ne yapicam bilmiyorum ucu emziği almıyor sadece uyuycagi zamanlarda veriyorum emziği