6 aylık oldu ek gıdaya geçtik mahvoldum ya ben veriyorum o tükürüyor asla yutmadı elinde sonunda yutacak mı anneler zaten canım çıkıyordu şimdi ortalağın anasını ağlattığı için temizlik çıktı atıyor elini tabağa keşfedecek ya sürüyor her yere eline yere atıyor tükürüyor sonra ağlıyor 5-10 dk sonra mama sandalyesinde diye alıyorum günde 1 kere yapıyordum bide akşama da ya yoğurt ya meyve verim diyorum daha çabuk öğrensin diye. Zaten gören zayıf diyip duruyor burada bebeğin ayı ne kilosu ne postalarına da doluyum benim oğlumun kilosunda 2-3 aylık bebekler yazan anneler gördüm her neyse yutacak mı bu çocuk sonunda ne kadara öğrenir benim gibi hissedenler var mı ben mi abartıyorum 😓