8 günlük bebeğim var sarılık derecesi sınırda çıktı ama kilo aldığı için doktor bir sorun görmedi sürekli emzirin mama takviyesi verin dedi ama oğlum çok zor uyanıyor ayakları ile oynuyoruz bir sürü yazan herşeyi denedik ama çok zor uyanıyor önerisi olan var mı