Milanbebek Yenidoğan için yastık kullanılır mı? Kimi müslin yastık yapıyorum diyor benim yastığım olmadığı için yatağına dümdüz yatırıyorum. Nasıl yapmalıyım bilmiyorum
Selamcanim Milanbebek iki yaşına kadar yastıksız düz yatırmalısınız. Skolyoz olmasın diye. Su gibi kemikler daha.
Birberenannesi Milanbebek 2 yaşına kadar yastıksız uyuması lazım. İlk 6 ay da reflü yatağında uyuması lazım
Hasmeftun Milanbebek Bende 4 yastık olduğu halde yaklaşık 1 yaşına kadar düz yatırdım ama çokta dikkat ettim yeni doğdugunda
naynini Milanbebek bir uykusu sağa bir uykusu sola… 7 aylık sayılırız, bir sorun yok ama sen nasıl istiyorsan öyle yatır tabi