1e kasimdan beri hafif hafif kan geliyor geçenlerde kesilmisti bi kac gun simdi tekrar var. doktora gittim belki düşük yapıyorsundur dedi bebeğim 2 aylik hamile kalmam için pek bi sebep yok ama bilemiyorum. beta hcg 0 cıktı zaten. tiroid degerlerim normal. Adet görsem böyle uzun süre az az kan gelir mi 17 gündür var sonuçta. rahimden gelen bi kanama dedi. alttan baktı ultrason da normal gibi gözüküyor herşey dedi. 10 günden uzun surerse gel dedi. ama perşembe günü safra ameliyatim var benimde. sizin ilk adet görmelerinizde böyle oldu mu yani ben şuan adet miyim sizce