Oğlum 3 yaşında bezini bırakmak istemiyor. Oyun oynuyorum ayıcıkları oturtuyoruz falan ama sıra ona gelince asla yaklaşmıyor bile. Kitapta okudum cırtlı kitabımız var çok güzel oynuyor ama yok. Nasıl alıştırcam lütfen yardımcı olun? Aklıma bez perisi geldi bir oyuncak alıp bez perisi artık büyüdüğün için bezleri almış sana hediye olarak bunu bırakmış gibi bişey yapsam nasıl olur acaba?