Mrysmg tarak dedin mi tangle teezer tek geçerim kendime kullanıyorum fiyatı fazla ama 3 senedir bir dişi bile yamulmadı asla acıtmaz ve çat diye açıyor saçı. Boyattıktan sonra mahvolmuştu bir ara saçım o zaman kullanmaya başladım şimdi yanımda olmaz da başka tarakla tararsam sanki tırmıkla tarıyormuşum gibi hissediyorum saçımı. Üstü simli unicornlu modelleri falan var. Bir kere ver parasını uzun süre kullan derim. Mesela
