Kızlar sizlerden hem akıl almak hemde başına böyle bi durum gelen var mi bilgi almak için yazıyorum abimin eşi suan 24 haftalık hamile 2 gün önce birden hiç bişey yokken suyu geldi ve kanaması başladı Başta bebek öldü dediler ama sonrasında az da olsa kalp atışı olduğu için tedaviye başladılar. Suyu çok az doktorlar 2 hafta yatış verdi böyle olup sağlıkla bebeğini kucaklayan var mı ya da su çoğalması için yapılabilecek bişey var mi ne yapacağımızı şaşırmış durumdayız