ENHA_17 Gezginprenses iki gündüz aynı mızmızlıklar mesela bugün mahvetti beni suan anca uyuyabildim dinlenecem her tarafım ağrıyor çünkü Allah kolaylık versin valla cok zormus çocuk büyütmek ara yok nonstop devam eden bişey 🙈🤦🏻♀️
Gezginprenses Daisyy benim de emzirirken gece bile eli sıratımda burnumu çekiyor ağzımı çekiştiriyor saçlarımı çekiyor , evet öksürür gibi hareketler artık taklit zamanı başladı bizim konuşurken bizi taklit ediyor 😊
Daisyy Gezginprenses çok tatlılar yaa sağlıklı olsunlar hep inşallah sağlıkla büyüsünler kuzucuklar 😊
Gezginprenses Asilkaplan kilosu nasıl acaba bebeğinizin.. Bende yoğurt mayaladım yarın 3 gün kuralı ile yoğurda başlicam. Sadece anne sütü ile beslendik. Kızımı sofrada tutamıyorum . 😂
Asilkaplan Gezginprenses Evet yavrum biz yerken ağzını sapurdatiyor içler acısı😊 7600 kilomuz Sizin nasıl ?
Hatis Ek gıda için yoğurt havuç elma kabak ve bal kabagı ile yavastan denemeler yapıyorum 5 buçuk aylığız bize Bol bol tekerle söylüyorum Şimdi alıştı duyar duymaz uçuyo resmen.Aşkla bakışına elime yapışıp bırakmamasına hastayım bende 😍
Gezginprenses Hatis Allah bağışlasın aynen çok tatlı oluyorlar. Bizde yoğurtla başlayacaz artık tadımlara heyecanlıyım 😊
Dogununannesi deletedmom719 oğlum da 4 ay 8 günlük dün gece 2 saat emzirdim sütüm bitti süt bitti diye ağlıyor 😭🤦🏽♀️ Kafayı yiycem
Gezginprenses Asilkaplan benim biz yerken saldırıyor yemek istiyor , sinirleniyor vermeyince 😊 1 ay önce 6,200 yarın gidicez bakalım kaç olmuşuz 😊
Melek_asli32 deletedmom719 aynısı diyebilirim.gece uyuyamadikca yalnız olmadigimi biliyorum geçecek diye güç veriyorum kendime.bir de bizim atak şöyle oluyor.3 gün mesela uyudu 4 gün uyumuyor.böyle böyle ilerliyor.haftaya inş 5 ay olcak🙏🏿
deletedmom719 Melek_asli32 sizin çok az kalmış inşallah darısı bize. Aynı şekilde valla 3 gün uyursa 5 gün uyumuyor. Tek tesellimiz geçecek olması
Gezginprenses ENHA_17 yalnız bakınca daha da zor oluyor ayaklansınlar küçük arkadaş gibi olur unuturuz herşeyi 😊
Deletedmom55 findikburun profiline tıkladım güzel resmin çıktı karsıma uğraştım buldum koydum vende 😀😀😀