Biranne1anne Merhabalar bebeğim 7.5 aylık ve asla bizimle oynamıyor oyunlar oynamaya çalışıyoruz karşısına oturup başka şeylerle ilgilenmeye çalışıyor veya kendi kendine oynuyor korkuyorum bu durumdan böyle olması normal mi
Linabuse1002 Biranne1anne 7 aylık benım kızımda oyle merak etme 🤣 kart gosterıyorum elımden alıp yemeye calısıyor oyuncak gısterıyorum onuda yemeye calısıyor 🤣 dişten dolayı yanı kendı halınde takılmak istşyor
Biranne1anne Dolores ah gerçekten mi çok teşekkürler o kadar korkmuştum ki bu yüzdende çok bunalttım sanırım onu ilgiye boğdum galiba biraz 😔
Ocakalti Canım 7.5aylik çocuk henüz sizinle oyunlar oynamaz Etrafa meraklıdır hersey ilgisini çekiyor şuan da keşif döneminde. Çok normal bir durum. Sizinle oyunlar oynaması için biraz daha zaman var henüz o kadar sosyalleşmedi ki.
Ocakalti Benim okuldan-derslerden falan hatırladığım kadarıyla şuan da keşif dönemi tanıma dokunma ağza götürme aşamasında. Eline verilen her şey yiyecek mi oyuncak mı sert mi yumuşak mi diye kendi kendine onunla ilgilenir. Ne kadar az nesne -az uyaran olursa o kadar uzun zaman geçirir. Bu da dikkat süresini olumlu yönde etkiler
Biranne1anne Ocakalti aa çok teşekkür ederim ben önüne bir çok oyuncak koyuyordum hep. Bir de yavancı ortamlarda çok sessiz olunca ondan korkutmuştu aslında beni
Ocakalti Biranne1anne Yabancı ortam ile kendi evinizi bilir, sürekli gördüğü yüzleri ile görmediklerini ayırt eder yabancılar artık. Görüş mesafesi de bir yetişkin derecesinde olduğu için en ufak ayrıntıları bile görüyorlar. Yabancı ortamda sessizlesmesi de huysuzlanmasi da normal bu durumlar canım endişe etme:)
Biranne1anne Ocakalti teşekkür ederim içimi rahatlattınız gerçekten çok kafaya takıyorum ister istemez maalesef 😔
Ocakalti Yok canım bu kadar kafana takma, stres yapma. Hiç bir sorun yok gibi duruyor. Sadece sen biraz rahatla. Bu kadar gerilme. -Ne demişler mutlu anne, mutlu bebek 🤗
Biranne1anne Ocakalti doğru diyorsunuz ben en ufak şeyi bile kafaya taktığım için sanırım farketmeden onu strese sokuyorum 🥹
Biranne1anne Linabuse1002 işte ilk çocuk olunca tecrübesizlik falan çok kötü bir de biz hep yalnız ikimiziz çok ilgilenmeye çalışıncada sanırım bunalıyor 🥲