Oğlum 1 yaşında ve üç gündür emerken ciddi şekilde ısırıyor beni ağlatacak kıvrandıracak kadar ciddi , öncelerde de ara ara ısırıyordu ama her bebeğin yaptığı gibi dayanılacak ısırırlardı artık çığrından çıktı bunu nasıl aşabiliriz şöyle yaptım ısırmayı kesti dediğiniz bir çözüm yolunuz var mı ? Bu gidişle bir memem kalmaya bilir kopacak 😫