Fatma9438 eşim mühendis canm Mersin’de OSB de çalışıyor,burası yaşanacak gbi degl , Kayseri’den güzel denizi var ama nemden gidemiyoruz sahiller hep yabancı uyruklu dolu ,ilçeler çok daha güzel temiz bu arada ev için Mezitli limonluk güzel ama biz kiraya yetisemedik ki talastaki evler kadar da güzel degl geneli eski ,yenilerde çok yüksek kiraları ben geldiğime pişman oldum inşallah sen seversin ki Toroslar çok karışık arabayla eşin gelir giderse işe mezitliden bakin isterseniz eve Toroslardan iyidir