Merhaba kullandığınız su erikli hayat gibi bilindik markalarsa kaynatmanıza gerek yok.Biz hiç kaynatmadık ısıtıyoruz hep doktorumuzda temiz suyun illa kaynaması gerekemez güvenilir ise dedi.Dışarı çıkarkende termosa sıcak su,mama kabına ölçüsüyle mama ve biberon alıyorum.Biliyorsunuzdır ama ben hatırlatayım önce su sonra mama kaşıkla karıştırıp hazırlayabilirsiniz kaşık yoksa iyice dairesel şekilde çalkalayın.Gaz olmasın bebekte .