Bebekaslan nasıl başardınız ikinci ay mamayı bırakınca ağlamadı mi sütünüz yetti mi? Lütfen tavsilerinizi paylaşın ben de tedirginim mamaya başladık doktor söyledi. Memede veriyorum yutkunuyor da emerken sanki süt yeterli gibi ama sürekli emmek istiyor saatlerce sonra ağlıyor sürekli,öyle olunca mama veriyorum sakinleşip uyuyor. Mama vermiyorum bazen ısrarla ama ağlayıp ağzını acıyor bu sefer kıyamıyorum.