Tgb05 Baby&plus elektrikli pompa kullaniyorum ama cekim gucu konusunda endiselerim var. Sutum genel olarak az ama elle sagmaya calistigimda damla geliyor ancak makinada 5 dakkkadir yapiyorum bir damla akmadi. Bu marka makina kullanip cekiminden memnun olan var mi. Yada onericeginiz baska marka.
Ercanekininannesi Bende lansinohdam çok memnunum. Ama ebelerin söylediğime göre elle sağımda daha fazla çıkıyormuş makinaya göre