Sevgili anneler 6 aylık bir oğlum var.artık Eylül ayı tabi serinledi hava size sorum bursa da yaşıyorum dışarısı artık bir tık erin 27 derecelerde evim dışarıya göre biraz daha serin 23 derece ile 25 derece arası değişiyor .öyle zorlanıyorum ki nasılsın giydirmeliyim oğlumu ?hem evde hem dışarda nasıl giydirmeliyim lütfen yardımcı olun .