Her sabah 7 diyince ayakta ya 9 10 gibi kalkmaya hasretim artık ne olur oğlum bir gün uyu
Balbeby siz yine yarım saat karlısınız 6:30’ da uyanıyor ite kaka 7:30 yapıyoruz 😅
Balbeby 7 de kalksın diye dua ediyorum 5:30 6 ayaktayız 😂