Merhabalar 49 günlük bebeğim var anne sütü artı takviye mama Bebelac gold kullanıyorum geçen haftalarda 5 gün bu hafta ise 4. Gün hâlâ kaka yapmadı bebeğim gaz çıkarıyor damla da kullanıyoruz ekstra kabızlığı mama kaynaklı olabilir mi doktorumuz bir haftaya kadar kaka yapmamasının normal olduğunu söyledi ancak ister istemez bebegim huzursuz mama değişikliği yapmalı mıyım tecrübeli anneler bilgi verebilir misiniz ilk bebeğim normalde mamayı kullanırken böyle bir sorun yoktu yeni oluştu