Kızlar günaydın. Malûm havalar soğudu gece soğuk oluyor.kızım asla üstünü ortmeme izin vermiyor.ortunce uyaniyor hemen . Bu uyku tulumları nasıl mesela ısı derecesine uygun tulum alırsam üstünü ortmeme gerek kalmıyor mu. Bide çorap giydiriyor musunuz ben normalde hiç giydirmem ama tulum patiksiz diye biliyorum üstünü de ortmeyince ayakları üşür.lutfen beni bı aydınlatın 😫