Aybars-mom160821 Kızlar abiyenin kolunu yaptırmak için gittim daraltircaktm adam kolun sökülüp bast yapilmasi gerekiyor dedi fiyat 170dedi normal mi uzun süredir terziye falan gittiğim yok acaba benimi kazikliyor dedim 😆 fiyatları bileniniz varmı
bloggeranne Aybars-mom160821 bence normal bende daralttırmayı açtırmak için gittim 50₺ ödedim görümcem ek yaptırdı abiyesine öde 350 verdi