superisi__ Merhaba anneler. Oğlum 10 buçuk aylık. 2 uykuya düşmemiz lazım sinyalleri veriyor artık. Ama bi türlü yapamıyorum. 3 uyku uyuyunca gece uykusuna geciş çok zor oluyo ve erken uyanıyor. Siz ne durumdasınız nasıl geçtiniz 2 uykuya.. ?