alpinannesi3 Bugün başladım hep 150 cc içiyor arkasında 90 ile 180 yazıyor biraz tereddütte kaldım açıkcası
787122- alpinannesi3 alpinannesi3 bende bınara hıppın 1 ını kullanıyordum normal gelmıs tı bana eger az geldıgını dusunuyorsan ya da bulanıksa tam mama kıvamında degıl se az daha koyabılırsın