Selam arkadaşlar 5 aylık bir bebeğim var. Ya, anlamıyorum bu çocuk alarm çalmış gibi 20 dakika da uyanıyor. 21.dakika gözler fıldır fıldır. Deli gibi uykusu gelse de uyursam da yok anam 20 de selamın aleyküm modu. Sen bir bebelak sın uyuyarak büyüreceksin diyorum dinlemiyor. Gece uykusunda problem yok ama bu gündüz 20 dk lık uykular beni bitirdi. Hiç birşey yapamıyorum. Eh gece de o uyuduğu gibi pert olmuş bir şekilde kalıyorum.. Sizin bebelak lar nasıl aynı şeyi yaşayıp çözüm bulan var mı