Sakura-chan Hala aşı karşıtlığı yapıyorlar bak bak . Yahu sizin yüzünüzden kızamık hortladı zaten sayısında artış oldu bu sebeple bebeklerimiz ekstra aşı olacak sayenizde . Buna bile mıkmıkmık hala yaa
Nghn İnstagramda çocuk doktoru hekim anne hesabı da paylaşmıştı yanlış hatırlamıyorsam, kızamık aşısı 9.aya çekildi diye.