Kızlar Van’da yaşıyoruz burası çok soğuk oluyor kışın 2 tane çocuğum var biri 3 biri 1 yaşında tulum almak istiyorum ama malum çok pahalilar elinde olan varsa satmak isteyen varsa ulaşabilir mi bana lütfen uçuk fiyatlar olmasın durumum olsaydı zaten sıfır alırdım evlatlarıma🌹