Merhabalar güzel anneler ,
Dün 1.ay kontrolümüz vardı . Doktorumuz da gördü ,nokta şeklinde sümüksü kan vardı ,normal olduğunu söyledi . Bugün yine var bebeğimin kakasında . Her zamanki gibi besleniyorum ,tek fark 2-3 gündür Demir ilacı kullanmaya başladım ,onu söylemeyi unuttum dün doktora,öncesinde böyle bir sorun yaşamadık çünkü . Beslenmesinde falan bir sorun yok,hani her zamankinden farklı değil . Yaşayan var mı ,dikkat etmem gereken bir şey var mı ,belki bir şeyleri yanlış yapıyorumdur. Şimdiden hepinize çok teşekkür ederim.🌸