Merhabalar bende meme reddi yaşadığım için sağarak veriyorum ekstra mama veriyorum bizde tam tersi 3-4 saatte bir besleniyoruz kızım iştahı açık bir bebek değil maalesef bence kızınız ne kadar içiyorsa o yanına kârdır bu aylarda kilo alımı vs önemli ilerleyen aylarda iştahları tamamen gidebilir diş vs büyüme ataklarnda, eğer çok zorlanıyorsanız emziğe alıştırın çevremde çoğu kişi öyle yapıyor emzikle uyutuyorlar