Memeden çok biberon kullanın herkesin yaşadığı yaşayabileceği bir durum. Biberonu azalttım en son bitirerek memeye dönmeniz gerekiyor. Başka türlü olmaz. Ben emziriyorum arada biberonda sağdığımı veriyorum. Benim kızım çok heyecan yaptığı için kaşık biberonu asla dayanamıyor. Sabırsız olduğu için kaşıkta olmuyor çok biberon vermediğim için biberon vermeyi dert etmiyorum