nurcansdc10 BEN OGLUMA BEBELAC GOLD KULANIYORUM FAKAT COK GEC KAKA yapiyor artik sizce mamayi degitirmelimiyim
Sibelle38 nurcansdc10 merhaba, bizde de gaz sorunu olduğu için hipp markadan Aptamil Conformil mamaya geçiş yaptık şuan rahatız