gks06 hiç öyle hissetmeyin güzel düşünün sakin kalın güzel şeyler olsun bende polikistik var ve kızım biraz zor oldu şu an ikinciyi istiyorum ama 5sydır hala olmuyor ve bence peş peşe gelmek çok güzel oluyor annemden bilirim anneminde şu an bi 1 yaşında kızı 7 aylık ogluşu var ve kız kardeşim o kadar seviyor ki düşmesin diye yanında durur ağlarsa emzik verir sever okşar yanından ayırmaz böyle şeyleri hayal ederek günlerinizi geçirin inanın daha güzel olucak hersey anneler çok güçlü ve herzaman her çocuğuna yetebilecek bi güçteyiz