Alyabebek34 Merhaba kızlar ben sezaryen doğum yaptım belden uyuşmalı kızım şuan 2yaşında 2sene oldu doğum yapalı ama belim çok ağrıyor doktora gittim fıtık dedi sizdede böle olan varmı merak ettim
Ozgzcn Alyabebek34 benim bebeğimde 1 yaşına girdi sayılır bel ve sırt ağrım hiç geçmedi🤦🏻♀️ ama doktorada gitmedim açıkçası
cicekannesi12 Alyabebek34 benimde aynı sorunum var belimin her yeri ağrıyor bende tam uyutmali sezeryan oldum ki zaten hamileyken bile bel ağrım vardı sanırım kalıcı doktora gittim hiç bir şey Yok dedi gayet zagliklisiniz dedi ama ben duramıyordum yerimde sonra hafifledi ama ara sıra geliyor yinede sen de bir görün derim iyice
Alyabebek34 cicekannesi12 aşırı derecede var bende de ve eğilemiyorum namaz bile kılamıycam sanırım oturarak kılarım en kötüsü😞