Mrcannesi Emeklemeye başladı yeni 15 gündür uğraşıyor ama emekleme hevesi yok ağlıyo istediği bişiye emeklerken zaten hep huzursuz sizinkiler nasıl niye emeklerken böyle
Ozgenizz Mrcannesi ilk emekleme zamanlarımda öyle yapıyor bebeişler benimkide öyleydi korkuyorlar mı başka birşey demi bilmiyorum ama sonradan alışıyorlar
Mrcannesi Ozgenizz yani ben anlamadım huysuzlanıyor hep emeklediğinede sevinemiyorum diğer çocugumda böyle bişi olmadı hemfr diğeri 14 aylık emeklemişti ağlıyor her şeye sürekli mızmız yoruyor ya