Ozgzcn 1tazeannecik hiç memnun kalmadım taşma yaptı hemde çiş bir yerde toplanıyor çok rahatsız ediyor sallanıyor yani altında bildiğiniz ama molfix denedim sleepy ve baby turcodan daha çok beğendim bundan sonra molfix alıcam
Mree 1tazeannecik ben kullandım. Mesela normalde 3 giydiriyorum fakat bu bezin kalıbı küçük. Ve ayrıca pişik yaptı benim oğluma
Happilyu Normalde sleepy kullanıyoruz arada alıyorum pure baby gayet güzel taşırma pişik olmadı çok şükür
kubra_krts Yenidoğan kullandım gayet güzeldi, deneme amaçlı farklı marka deniyorum şuan ama geri döneceğim elimdeki biter bitmez .
1tazeannecik kubra_krts teşekkür ederim kalıbı nasıl peki sleepy kullanıyorum 2numara extra büyük geldi
kubra_krts 1tazeannecik sleepy hiç kullanmadım ama pure babynin tam oturuyor göbek oyuntusu var bebeğim 3000 kg doğdu 2840′a ödemi gidince düştü özellikle minnak bebekler için çok iyi kalıbı iç yüzeyide sentetik değil pamuksu kesinlikle dene.