Merhaba herkese bebeğim bu gün 20 günlük oldu sütüm hâlâ yetmiyor gibi hissediyorum bazen memeden kopup ağlama krizine giriyor sıkıyorum bakıyorum geliyor görüyorum fakat emin olamıyorum gün içinde çok iyi gece saatlerine doğru azalıyor sanki ağlıyor mama takviyesine başladık hal böyle olunca, sağdığımda ise iki memeden 40 cc çıkıyor 10 dk sağmamla, mama verdiğim için kötü hissediyorum ama ağlamayı kesip doyup uyuyor kısacası sütüm az mı çoğalacak mı 40 cc 10 dk manuel sağımla az mı yaşayan varsa anlatabilir mi.