melekmilankoo Kızlar merhaba oğlum 10 ay 20 günlük bugün düştü ve üst iki dişinin uçları kırılmış dişinin bir tanesi zaten yamuk çıkmıştı biraz daha yamulmuş gibi düzelir mi doktara gitmeli miyim bu durumu yaşayan oldu mu aranızda ?
Tugce3493 melekmilankoo bizimkininde kırık tabletın ustune dustu. Kanamadıysa damakta bır sey yoksa gerek yok gıtmene eger cok buyuk kırık degılse. Sonucta süt dişi düşücek.
melekmilankoo Tugce3493 kanamadı damağında görünür de bir şey yok ama aklı yettiğinde bakıp üzülür mü diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum
Smha Ayy benim oğlumda öyle olmuştu ne yazık ki doktorlar anca anestezi verip cekerz diyolardi daha sonra onlar dusucegi için dokunmadilar şuan biri düştü yerine dış geldi digerinide bekliyoruz 6 yaşına girdi
Tugce3493 melekmilankoo degıldır kırılan dısle yeni dişin baglantısı yok 😊 eger ortadan bolunmedıyse sadece uç kısmındaysa endıselenmeyın hıc