Kızlar oğlum tam 2 yaşında 1 yaşına girmemişti kendiliginden gece beslenmesini kesti 1 yaşından beri de sadece yatmadan mama içiyordu bir biberon.15 gün önce annecim artık mamayı icmeyelim büyüdük bak kuşlarin çocukları da mama istiyormus onlara verelim mi dedim tepkisini ölçmek için evet dedi ay o günden beridir çocuk gece kalkmaya başladı iki lafindan biri mama sabah mama öğle mama akşam mama bide tutturdum mu tutturuyor süt verdim yatmadan onu da içmedi yemek verip yatirsam bile mutlaka kalkıp mama istiyor nasıl biraktircam akıl verin 😭