Ben ne yapacağımı bilmiyorum
Sabahları yumurta peynir kahvaltısını yaptırıyorum bir öğün yoğurt bir öğün meyve bir öğün çorba gecede açıkıp kalkınca aptamil mama veriyorum 2 gün kabız 1 gün normal oluyor resmen meme yaptı artık makatı çocuğumun çok zorlanıyor yaparken kanadı ne yapıcam ben mamayı bırakayım diyorum sadece gece acıkıyor 2-3 kez kalkıyor veriyorum 150 ml 150 ml içiyor 2-3 kez kalkınca ne yapavağımı bilemiyorum çok üzülüyorum şimdi işede başlıyorum annem eşim bakıcak nasıl yapacaklar çok ağlıyor benimle sakinleşiyor