iremoner devlet verdi o hakkı çünkü özel gereksinimleri olan bir bebek olduğu için
Sağlık ocaklarına kliniklere ucretsiz verirseniz orada ihtiyacı olanlara ulaştırılıyor o mamalar. Bende alerjik bebek mamalarimi öyle yaptım. Seval işlemiş olursunuz bebeğinizin boğazından da hsram lokma geçmemis olur