Selamlar herkese, oglum bu ay sonu tam 18 aylik olacak. Geceleri cok sık uyaniyor. Dogdugundan beri kendi yataginda yatirmama ragmen benle uyumak istiyor anlayacaginiz uyku kalitemiz 0 😢 ve kesinlikle biberondan mama icmeden uyumuyor 30cc bile olsa o mamayi icecek. Benzer tecrubeler yasayanlar var mi? Uyku sorunu icin cozumu olan? Desteklerinizi bekliyorummm 🙏🏻🙏🏻🙏🏻♥️♥️♥️