menek16 Ziko yumurta alerjimizden dolayı 1 yasında yaptırdık kızamık yaygın oldugu içinde kendimizi yazlıkta izole ettik alerjimiz olmasaydı 9. ayında yaptırırdım
Busra986532 Ziko biz yaptırdık 1 yaş aşısındada kkk aşısını oldu. İllere göre 9. Ayda değişiklik gösteriyormuş 9. Ay aşısı oldu 1 tane. Adanada yaptrdık biz. Ama kuzenim ankarada 9. Ayda olmayacak demiş