socialmomy
Benim kızımda 6 aylık üstünü hiç örttürmez. Çok sıcaklarda sadece atlet üstüne kısa kollu zıbınla yatırdım. Son 1 aydır atlet kısa kollu zıbın uzun alt yatırıyordum. Son 3-4 gündür atlet,uzun kollu üst ve uzun altla yatırıyorum. Bence uzun üst alt şeklinde yatmalı🌸