PnarAkca34 Selam anneler 44 günlük bebeğim var kaynanam sürekli hep düz yatirmissin gözleri hep yukarı bakıyor tavana bakıyor hep öyle kalır diyor böyle bişey var mı yoksa saçmalıyor mu gene
Fndkurdu PnarAkca34 ilk defa duyuyorum bebek yaz düz ya yan ya da yüzüstü yatar zaten anlam veremedim pek ama alakası olduğunu düşünmüyorum
Opecert PnarAkca34 kayınvalide terörü bitmeli artık ya😂😂😂😂 cocuk keşif aşamasında tabiki tavana bakacak duyduğum en saçma şey kusura bakmayın da ağır saçmalamış😂
PnarAkca34 Fndkurdu yani çocuk yatağın içinde başını kaldırıp da parmak ucuna bakicak degilki küçücük şey düz yaticak zaten
PnarAkca34 beyzacmvrc çevirerek uyutmaya korkuyorum şu anlık uyanıkken yan ve yüzüstü yatırıyorum bı kaç dakikalığına bende öyle bişey olduğunu düşünmüyorum her şeye bı laf çıkarıyor
Fndkurdu PnarAkca34 yaniii bide yenidoğan bebek zaten tavanı da görmez ki sadece belli uzaklıkları görüyorlar bi müddet
beyzacmvrc PnarAkca34 aslında uyurken yan yatırsan sağa sola dönüşümlü Uyanıkken yanındayken sırt üstü yatırsan iyi olur Kusarsa falan
Goksu_argum PnarAkca34 sakın mantıklı gelen şeyler vardır gelmeyen şeyler vardr bnde yeni doğum yaptım sayılır 50gunluk bir bebeğim var
PnarAkca34 beyzacmvrc uyurken hafif yan yapıyorum zaten biraz pimpirikli oldugum için cesaret edemiyorum simdilk
PnarAkca34 Fndkurdu yani daha bizi yeni görmeye başladı ki onunla ilgilenirken gözleriyle beni takip ediyor
Tugbagenc Korkma öyle bir şey yok benimde bebeğim öyle yapıyordu şuan gayet normal şekilde dikkatini çeken şeylere bakıyor ve ben sürekli sağa sola dönüşümlü yatırdığım halde yapıyordu o hareketi 😂 ah bu kaynanalar herşeye muhalefet 🫨
PnarAkca34 Tugbagenc yeminle bıktım ya 6 aylık hamileyken geldim doğum yapalı 43 gün oldu daha 20 günde burdayım duydugum cahilliklerdenn bunaldım artık yok gözü düz ayağını basmıyor kulağı ağrıyor ikide bir bişey çıkarıyor
Tugbagenc PnarAkca34 Seni çok iyi anlıyorum ama duymamazlıktan gelmek en iyisi çünkü sürekli söylerler ayrıysa eviniz bir an önce evine dönmeye çalışın çünkü insanın psikolojisini bozuluyor bir süre sonra kendi evine gittiğinde hepsinin boş olduğunu anlayacaksın kendi evimde daha rahatım diyeceksin emin ol 😊 kimsenin seni üzmesine izin verme emziriyorsan eğer bu çok etkiler seni ve sütünü ❤️
Opecert PnarAkca34 haha ayağını mı basmıyor 44 günlük bebek icin mi dedi bunu 😂😂😂 kendi oğlu maraton koşuyodu o zamanlarda heralde
PnarAkca34 Tugbagenc kendi evim İstanbul’da zaten 20 güne temelli burdan gidicem gittiğimde de sadaka vericem😊😅buradaki tek tesellim bebeğim zaten onun için olmasa çoktan kopmuştu bazı ipler 💖
PnarAkca34 Opecert sorsan benim zamanımda böyle şöyle yok bakmaya emzirmeye bile vaktim olmazmış iyi atıyor bazen 😅