Hemen anlatıyorum ki ben de dörrdüncü aydayım. Yürüyerek aynı zamanda onu sallayarak ve yüksek sesle pişlereyerek emzirdim. Üç kez farklı günlerde reddetti, böyle yaptım. Ben normalde saate bakarak iki saatte bir emziriyorum uyumuyorsa. Zaten benim bebeğim gündüz çok az uyuyor. Meme reddi yaptığı günlerde dört saate çıkardım. Doktorumuz da zaten üç dört saate çıkarabilirsin demişti. İlk reddettiğinde süt sağdım verdim. Biberondaki süt bittiği gibi memeyi verdim hemen aldı. Bunu da deneyebilirsin